Komuniké pre IATF zákazníkov – migrácia na aplikáciu CARA

Vážení zákazníci,

Možno ste už postrehli, že IATF vyvinula aplikáciu s názvom CARA „Common Audit Report Application“. Hlavným účelom tejto aplikácie je štandardizovaným spôsobom vytvárať, upravovať, ukladať a zdieľať audítorské dokumenty. Všetci audítori IATF na celom svete, bez ohľadu na certifikačný orgán, pre ktorý pracujú, budú dokumentovať výsledky auditu na jednej platforme – CARA.

Aplikácia založená na prehliadači, čo znamená, že nie je potrebné inštalovať ďalší softvér. Aplikácia nie je prepojená so žiadnym serverom alebo cloudovým úložiskom. Všetky vytvorené a importované údaje auditu sa ukladajú výhradne do internej databázy prehľadávača konkrétneho používateľa.

Aplikácia je povinná pre všetky typy auditu od 1. januára 2021, a to aj v prípade, že je klient uprostred aktuálneho cyklu auditu.

Ako aplikácia CARA ovplyvní Vás, našich zákazníkov?

  1. Plánovanie auditu

    Posledné 4 roky naši zákazníci používali na proces plánovania auditu interný software DQS – Audit Manager Len čo migrujeme novú IATF aplikáciu CARA, používanie aplikácie Audit Manager už ďalej nebude možné. Spoločnosť DQS zavedie nové šablóny dokumentov založené MS Word/Excel pre proces plánovania auditu.

    Akonáhle je audit naplánovaný a potvrdený, vedúci audítor IATF pridelený k danému auditu bude s našimi zákazníkmi zdieľať šablónu dokumentov potrebných na dokončenie plánovania auditu. Tento postup sa uskutoční pred vypracovaním a dokončením plánu auditu.
  2. Manažment nezhôd

    Posledné 4 roky naši zákazníci používali na proces manažmentu nezhôd (ak boli vystavené nezhody počas auditu) interný software DQS – Audit Manager. Tento software bol používaný zo strany zákazníka ja na samotné reagovanie k vystaveným nezhodám. Po migrácii na CARA to už nebude potrebné. Aplikácia má „webovú“ šablónu, ktorá zákazníkom umožňuje reagovať na otvorené nezhody štandardizovaným spôsobom. Webový formulár pre nezhodu využíva rovnakú technológiu ako CARA, čo znamená, že zákazník nemusí inštalovať žiadny softvér. Prístup nie je nijako obmedzený. Použitie webového formulára zaisťuje zachovanie dátovej štruktúry a zaznamenávanie odpovedí klienta v štandardizovanom formáte.

    Všetky odpovede klientov na nezhody sa poskytujú prostredníctvom aplikácie formulára CARA NC, ktorá sa následne oznámi vedúcemu audítorovi. Audítor následne vyexportuje nezhody z CARA (súbor „json“) a odošle ich zákazníkovi e-mailom. Ak chce zákazník odoslať odpoveď na nezhody, musí exportovať odpovede z CARA (súbor „json“) a poslať ich e-mailom hlavnému audítorovi.
IATF CARA - NC-Management web-form

Pripravili sme krátku prezentáciu, ktorá má pomôcť našim zákazníkom porozumieť procesu NC Management založeného na CARA.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *