Spustenie novej aplikácie myCERT

Spoločnosť DQS Slovakia s.r.o., dňa 21.06.2021 spúšťa výlučne pre svojich zákazníkov novú aplikáciu – myCERT.

Aplikácia zahŕňa tri kľúčové aspekty, ktoré zjednodušia doterajšie plánovanie auditov medzi Vami – našimi zákazníkmi a DQS Slovakia:

1. ELEKTRONICKÝ DOTAZNÍK BASIC DATA

Doteraz Vám zástupca kancelárie zasielal prázdny dokument BASIC DATA pred každým auditom, ktorý bolo potrebné opakovane každý rok vypĺňať. V aplikácií myCERT sa vyplní dokument BASIC DATA iba jeden krát. Následne v ďalších rokoch sa bude v prípade potreby aktualizovať (napr. zmena počtu zamestnancov). Týmto odpadá povinnosť ho opätovne vypĺňať pred každým auditom.

2. POTVRDZOVANIE AUDITOV

Doposiaľ prebiehalo potvrdzovanie termínu blížiaceho sa auditu emailovou komunikáciou. Aplikácia myCERT Vám 120 dní pred auditom automaticky zašle notifikáciu o blížiacom sa audite. Daný audit budete môcť v aplikácii priamo potvrdiť respektíve zamietnuť.

3. PREHĽAD AUDITOV

V aplikácii bude možné vidieť prehľadný sumár všetkých Vašich plánovaných auditov (termíny auditu, rozsah auditu a zloženie auditného tímu).
  • Na prihlásenie do aplikácie obdržíte e-mailom samostatnú pozvánku.
  • Pre orientáciu v aplikácii prosím využite návod, ktorý je možné si stiahnuť z linku nižšie a bude taktiež dostupný priamo v aplikácii.

 

V prípade problémov alebo podnetov nás neváhajte kontaktovať na adrese support@dqs-slovakia.sk

Veríme, že Vám daná aplikácia zjednoduší celkový proces plánovania auditu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja