Kontakt

DQS Slovakia s.r.o.

Bôrická cesta 107

010 01 Žilina

Slovenská Republika

Tel: +421 (0)948 516-427

Kontaktujte nás

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn Sociální Icon
  • RSS

Tento web používa súbory cookies. Jeho prehliadaním súhlasíte s ich používaním. DOZVEDIEŤ SA VIAC

Ochrana osobných údajov a zodpovednosť

(Imprint, privacy, liability)

DQS SLOVAKIA s.r.o. - certifikačné služby ISO 9001, ISO 45001, ISO 14001:2015, TISAX, IATF 16949:2016.| dqs-slovakia.sk

Bezpečnostný manažment a IT

 

Spoločnosti po celom svete, zo všetkých podnikateľských sektorov vidia DQS ako ich dôveryhodného partnera pre systémovú certifikáciu. Zistite, čo ponúkame prostredníctvom nižšie uvedeného prehľadu, alebo nás kontaktujte, aby ste zistili viac o našich službách.

ISO 10002

Smernica úspešného manažmentu sťažností

Oprávnené alebo nie - sťažnosti zákazníkov sú nepríjemným aspektom akejkoľvek organizácie vo výrobnom priemysle alebo priemysle služieb. Implementáciou vhodného procesu na spracovanie sťažností, však môžete zmeniť sťažovateľa na spokojného zákazníka. Smernica ISO 10002 poskytuje vašej organizácii návod ako najlepšie tento proces navrhnúť - a my Vám môžeme ponúknuť zodpovedajúci audit a Potvrdenie zhody, na základe úrovne zrelosti. Cieľom smernice je systém manažmentu

sťažností s pozitívnym účinkom pre obe strany: kvalita vašich produktov a služieb sa zlepší na základe spätnej väzby a zlepší sa obraz spoločnosti, pretože venujete pozornosť svojim zákazníkom.

Dajte svojim zákazníkom hlas

Účinný manažment sťažností je charakteristický tým, že ste otvorený dotazom, sťažnostiam a požiadavkám - aby ste podporili zákazníkov toľkými rôznymi spôsobmi, ako je to len možné, k získaniu ich spätnej väzby. Konštruktívna spätná väzba zlepší schopnosť Vašej spoločnosti uchopiť eliminovanie chýb systematickým a na riešenie orientovaným spôsobom - cestou neustáleho zlepšenia. Zároveň si Vaši zamestnanci uvedomia, že komplexný zákaznícky servis ja základom udržateľného obchodného úspechu.

Vopred akejkoľvek sťažnosti, Smernica ISO 10001 ponúka užitočné zásady správania. Podrobne rozpracováva ako implementovať a udržať účinný riadiaci proces sťažností. Zistite čo sa dá robiť, keď neexistuje žiadne okamžité riešenie. Za účelom právnych konfliktov sa odvolajte na ISO 10003; ISO/TS 10004 zahŕňa monitorovanie a meranie spokojnosti zákazníkov.

ISO 10002: Ako to funguje

Na základe konkrétnych podmienok Vašej organizácie, máte na výber z dvoch druhov auditov: môžeme vykonať audit Vašich procesov sťažností ako súčasť Vášho systému manažmentu kvality podľa ISO 9001, alebo individuálne spôsobom procesného auditu. V oboch prípadoch Smernica ISO 10002 poskytuje štruktúru. Hlavným problémom v tejto oblasti je súlad procesov s podnikovými pravidlami, vhodnosť a stupeň aplikácie procedúr a možnosti neustáleho zlepšovania.