Kontakt

DQS Slovakia s.r.o.

Bôrická cesta 107

010 01 Žilina

Slovenská Republika

Tel: +421 (0)948 516-427

Kontaktujte nás

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn Sociální Icon
  • RSS

Tento web používa súbory cookies. Jeho prehliadaním súhlasíte s ich používaním. DOZVEDIEŤ SA VIAC

Ochrana osobných údajov a zodpovednosť

(Imprint, privacy, liability)

DQS SLOVAKIA s.r.o. - certifikačné služby ISO 9001, ISO 45001, ISO 14001:2015, TISAX, IATF 16949:2016.| dqs-slovakia.sk

Environmentálny manažment

 

Spoločnosti po celom svete, zo všetkých podnikateľských sektorov vidia DQS ako ich dôveryhodného partnera pre systémovú certifikáciu. Zistite, čo ponúkame prostredníctvom nižšie uvedeného prehľadu, alebo nás kontaktujte, aby ste zistili viac o našich službách.

ISO 26000

Berie vaša organizácia vážne témy  možných postupov ohľadom sociálnej zodpovednosti podnikov(Corporate Social Responsibility - CSR)? Chcete zamerať váš manažment na CSR a tak vyjadriť svoj záväzok? Medzinárodne aplikovateľná smernica ISO 26000, ktoré nie je predmetom certifikácie, Vás tam môže doviesť. ISO 26000 sa vzťahuje nielen na mechanizmy manažmentu a riadenie, ale aj systémom hodnôt, spôsobmi zmýšľania, miestnymi systémami. Zadefinujeme najdôležitejšie problémy vo Vašej organizácii, ukážeme Vám, ako môže byť existujúci systém manažmentu použitý a zhodnotíme Vašu organizáciu podľa medzinárodne uznaných noriem.

Veľa zohľadnených aspektov

Počas približne piatich rokov vývoja ISO 26000, bola dosiahnutá svetová dohoda ohľadom toho ako je chápaná  a definovaná „Sociálna zodpovednosť“. Smernica sumarizuje najdôležitejšie princípy a otázky pre manažment sociálnej zodpovednosti. Pri tomto boli zohľadňované požiadavky veľmi odlišných zúčastnených strán ako zákazníci, spotrebitelia, partneri, vlády, obchodné zoskupenia a investori.

V zásade ISO 26000 zahŕňa predošlé predmety noriem sociálnej zodpovednosti a udržateľnosti. Popri iných, zahŕňa potreby spotrebiteľov, ochranu životného prostredia a pracovné postupy ako základné oblasti  pre sociálne zodpovednú činnosť.  Požiadavky boli dotvorené  medzinárodnými normami ako napr.  od ILO (Internation Labour Organization - Medzinárodná Pracovná Organizácia)a OECD, princípmi  UN Global Compact  a požiadavkami GRI (Global Reporting Initiative - Svetová iniciatíva hlásenia).

 

ISO 26000: Ako to funguje

Naša podpora zahŕňa, popri ďalších veciach, definovanie najdôležitejších otázok vo Vašej organizácii. Toto napomáha Vašej schopnosti splniť požiadavky nastolené budúcimi scenármi (manažment risku alebo proaktívny dialóg zúčastnených strán). Vytýčime, do akej miery už zavedené systémy manažmentu môžu byť použité, aby adresovali aspekty sociálnej zodpovednosti (napr. ISO 9001, ISO 14001 a BS OHSAS 18001), a identifikujeme normy, ktoré môžu byť certifikované a byť tak užitočným prídavkom. (napr. IQNet SR10, validácia podnikového hlásenia podľa GRI, SA 8000 alebo Carbon Footprint).